Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчаня, а саме:
- я вкотрий раз впевнилася, що коли учні оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюють результати їхньої роботи;
- учні виконують завдання правильно, можуть раціонально організувати час роботи, виділити в роботі головне, відчувати впевненість у своїх силах;
- ці навички привчають учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх мисленнєвих процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні стратегії для того, щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні;
- у цьому модулі ми, працюючи в парах, розповіли один одному про свій зразок учнівської роботи та інструмент його оцінювання;
- пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти наи удосконалити зразки та стратегію оцінювання.
Як не хочеться почути багато критичних зауважень ...
Комментариев нет:
Отправить комментарий