Страницы

понедельник, 15 декабря 2014 г.

Рефлексія. Модуль 9.

Цей модуль допоміг мені  зробити  такі висновки щодо  того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчаня, а саме:


  • я вкотрий раз впевнилася, що коли учні оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюють результати їхньої роботи;
  • учні виконують завдання правильно, можуть раціонально організувати час роботи, виділити в роботі головне, відчувати впевненість у своїх силах;
  • ці навички привчають учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх мисленнєвих процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні стратегії для того, щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні;
  • у цьому модулі ми, працюючи в парах, розповіли один одному про свій зразок учнівської роботи та інструмент його оцінювання;
  • пропозиції та коментарі, які ми отримали від колег, можуть допомогти наи удосконалити зразки та стратегію оцінювання.




Як не хочеться почути багато критичних зауважень ...




Комментариев нет:

Отправить комментарий