Страницы

понедельник, 15 декабря 2014 г.

Рефлексія. Модуль 8.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
  • я  дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок XXI століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту; 
  • під час роботи  в парах  продемонструвала  своїй  колезі створені приклади учнівських робіт;
  •  обговорили  ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
  •  проаналізувала  можливе ставлення учнів до вибору   оцінювання;
  • створивши приклад учнівської роботи,  перевірила чи вони відповідають Державним стандартам, програмам та навчальним цілям.


Діти отримують задоволення від того, наскільки вчитель був небайдужим і знайшов до них підхід...


Комментариев нет:

Отправить комментарий