Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає
«оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- я дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок XXI століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту;
- під час роботи в парах продемонструвала своїй колезі створені приклади учнівських робіт;
- обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізувала можливе ставлення учнів до вибору оцінювання;
- створивши приклад учнівської роботи, перевірила чи вони відповідають Державним стандартам, програмам та навчальним цілям.
Діти отримують задоволення від того, наскільки вчитель був небайдужим і знайшов до них підхід...
Комментариев нет:
Отправить комментарий