Страницы

воскресенье, 14 декабря 2014 г.

Рефлексія. Модуль 6.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:



  • я  зрозуміла , що ІКТ можуть допомогти зробити навчання учням більш цілеспрямованим та спонукати їх до самоспрямування   у  навчанні  і співпраці;
  • я  розглянула приклади учнівських робіт, намалювала себе у віці 8 років та створила учнівські роботи( учнівський блог та презентацію);
  • я розглянула, як зробити вікі-сторінку,блог. Мені  було легко робити вікі-сторінку, а блог важче;
  • вважаю, що перевагою є саме блог,який дає змогу працювати колективно і далі по цій темі.





PS: не так вже і важко робити блог - головне захотіти розібратися.  А якщо ще є і люди, які  згодні допомогти, то створення блогів стає дитячою забавкою:)




Комментариев нет:

Отправить комментарий